onsdag 30 september 2009

effektiv

befinner mig på mammas jobb i södertälje nu, och tänker att jag kanske borde komma hit oftare. 
jag har nämligen varit så jävla aktiv denna morgon. jag har skrivit klart mina laborationsrapporter (ja, jag var klar med dom, men hade väl missat och spara dom, för dom fanns inte. som att jag inte har nog med måsten, liksom ..), i princip avslutat projektplanen & kommit en bra bit med samhällskunskapen. och detta innan klockan tio på morgonen. jösses!

om ett par timmar bär det av på wallanderinspelning, vilket ska bli helkul. dock kommer det nog bli känsligt, då jag ska gå exakt samma väg som jag gjorde i maj 2008 bland annat. jag ska åka till stadion.

nu ska jag fortsätta vara effektiv innan jag totalvägrar.
alexander jävla bengtsson, sluta sov nu. jag älskar dig. 

Inga kommentarer: