måndag 4 maj 2009

existens

och här kommer beviset på att jag finns. 
efter veckor av apati (jag menar det) så har jag tagit mig upp igen. har nog aldrig mått så dåligt förut, men nu finns jag alltså här för att irritera, glädja, älskas eller hatas. 

den senaste tiden har jag fått tillbringa med folk jag tycker om och som jag verkligen behöver. jag är upp över öronen kär i min kille & jag har världens finaste kompisar. jag har ett helt nätverk av kärlek ända från hjärtat, vidare mot malmö, runt litegrann & med stopp i falc-one-mountain. (hela grejen är kryptiskt, vilket bara gör det mer spännande).

nu när jag kommit så här långt, med att bekräfta min existens tänker jag försvinna. här ska det pluggas, ätas & saknas. 
:*

2 kommentarer:

Anonym sa...

existera...

Crossway.foto sa...

pity, that I don't understand anything what U are writing about. I see, that we like similar movies :) So you're writing probably cool text ;)
Greetings from Poland!