söndag 5 april 2009

söndagssentimental

hade galej här igår. 
det var tusentrevligt, ända tills jag var tvungen att göra en 007 & rädda min lillebror, samt att jag imorse fick reda på att någon onödig jävel hade sparkat sönder min söta grannes brevlåda. tack som bara fan för det, mongo .. 

två skoldagar framför mig, därefter videoinspelning samt fotbollsturnering. det är med blandade känslor jag kommer motta (vad cp det ser ut att skriva motta ..) den här veckan. en dag närmare lov, men jag vet redan nu hur hela kvällen imorgon kommer att tillbrinas:
- finslipning på historiaanalysen
- studera till italienskaprovet
- skriva en grovskiss till mitt projektarbete
- eventuellt förbereda en presentation i europakunskap. 

med detta sagt tänker jag nu hoppa ned i sänga & läsa bok till jag somnar. 
förövrigt - tack melina för hjälpen igår, jag är skyldig dig en tjänst. 
och mamma & pappa (som jag vet smygläser när jag inte ser); ni är mitt allt.
.. gud va' sentimental jag låter.

2 kommentarer:

Severina sa...

klart det inte är för sent! :) det är bara att skicka ett sms lite innan så ajg vet att ni är på väg och så! pusse

melina sa...

äsch elin, det är luuugnt PUSSOHKRAM <3