tisdag 31 mars 2009

mitt liv som elin

man skulle kunna göra en film av mitt liv just nu, en förbannat händelserik sådan. 
vaknade imorse till tonerna av familjens gräll. åt fin-frukost & öppnade lite presenter. känner mig inte äldre över huvud taget, & dessutom känns sjutton som en ganska värdelös ålder. 

for till skolan. mådde apa efter två lektioner, skulle in på toa & kräkas tänkte jag, tills jag vaknade på golvet & skakade i någonting som säkert skulle liknat spasmiska ryckningar. elsa & annsofia räddade mig & jag for hem & dog på sängen. 
imorgon väntar en dag i sthlm tillsammans med rizal-gänget som fått för sig att vilja ha mig som huvudstatist i den tragikomiske johan palms första video. en dag utomhus-inspelningar, lite klirr i kassan & en tjej som förhoppningsvis orkar så på benen en hel dag, så är mitt konstiga liv fulländat. det enda som saknas är väl att jag bli haffad av bingo rimér på stan. 
igen. 

Inga kommentarer: