lördag 28 mars 2009

absolut ingenting

jag är mättare än hela jävla nordafrika tillsammans nu.
har suttit & spelat canasta med la mia famiglia samt herrskapet vi befinner oss hos den senaste tiden, & jag fick inte ut så mycket mer än ännu en bekräftelse på att jag äger.

finns egentligen ingenting mer att säga än att jag behöver påsklov nu.
som planerna ser ut ska jag ner till kälmah som "mellanlandning" på vägen till malmö. tänkte våldgästa söt-severina & - med eller utan våld - tvinga henne göra blåbärspannkakor till mig. jag behöver få skratta lite, pilla folk jag tycker om i håret & få ögonfrans-kittlas tills jag somnar.
typ nu.

1 kommentar:

Severina sa...

lätt att du ska! vad mysigt. och det behövs inget tvång, minsann. pannkakor fåre bli! du, jag har lyckats fixa så jag åker hem på påskafton (lör 11 april). är du här i kalmar på långfredagen? är ju ledig då :)