söndag 22 februari 2009

dumma

jag som egentligen har haft all tid i världen att blogga, uppdatera er om vad som händer i mitt - ja, ganska mediokra - liv, har isället låtit bli. anledningen är att jompa varit här hela veckan.
ja, det är jävligt officiellt att han är min pojkvän nu, vilket jag är så glad för att jag vill halvdö.
kanske hitta ett par spiralskor & skutta upp till månen av glädje.

imorgon däremot, är det back to business igen, med skola & allt vad det innebär. känns så oerhört .. dumt att jag inte ens vill skriva mer om det nu.
nä, jag vill åka till kälmäh & fika med severina & jompas lilla farmor, jag vill åka till malmö & äta mat & kramas & jag vill framförallt vara ledig.
fri.
ge mig vad jag vill & jag lovar sluta böla & självömka.

1 kommentar:

Stefan sa...

Fest idag igen?