tisdag 27 januari 2009

sono stanca. molto stanca.

skolan slutade 11.45 idag, och det behövdes verkligen. 
kom hem, hoppade in i duschen & slängde mig på sängen. vaknade bara för en stund sedan, och fungerar återigen på vad jag ska hitta på.
duscha igen kanske? fryser som en sibirisk ingenjör. 

jag borde egentligen ha massor att skriva, om hur jag mår, om vad jag gör osv. men jag låter bli. ni vill ändå inte veta. formsvackan är ett fett faktum, och jag vet varken varför eller hur jag ska klättra upp igen. men det kommer, så småningom. 
imorgon ska jag nog till monki & ångesthandla. göra mig glad för en stund, för att sedan få ångest igen. var tog pengarna vägen? var är dem ens från början?
finns inte. 
inte glädjen heller.

kom hit nu jon.

1 kommentar:

Piippo sa...

Det funkar kanske :D:D