torsdag 29 januari 2009

snö of sweden

åh, världens tröttaste tjej bakom tangenterna. 
sov trots allt tio timmar i natt, men lyckas ändå med bedriften att vara mer död än levande strax innan sista lektionen i skolan.
är turen med mig imorgon har jag dessutom bara en lektion, om det vill sig så illa att allas våran lars-tråke är sjuk ännu en dag.* man kan ju hoppas .. 

ikväll blir det en sådan där fin kväll, med tårta, nybryggt kaffe & familj. min far fyller minsann trettionio starka år idag, & det ska ju baskemig firas.
förövrigt var jag på monki igår. fick med mig världens (ja, hela världens) finaste kjol (parentes 2: som jag bara längtar till att kunna använda!) samt ett par vinröda chinos (parentes 3: som jag ju också vill ha på mig!).
men det ser ju dyster ut på ett tag. massa äckelsnö ute. igen.
dö snö, dö. * lars-tråke har inte varit sjuk en enda gång under mina ett & ett halv  år i gymnasiet.

Inga kommentarer: