torsdag 15 januari 2009

quiero, pero no puedo.

den här veckan har delvis ägt hittills. 
har haft totalt sex lektioner under hela veckan, då det är influensaepidemi bland lärarna på skolan. detta resulterar alltså en massa ledig tid då jag borde plugga. 
detta är anledningen till att veckan bara varit delvis bra. jag har inte fått någonting vettigt gjort. 

ikväll ska försöka dra tummen ur & få lite samhällskunskap inpräntat i huvudet. massmedia .. jag vill begå massmord när jag blir påmind om det. så illa är det. jag är redan så matt på allt som har med skolarbete att göra. men det visste ni säkert redan. 
anda saker jag vill men inte får:
- leka med nathalie hela tiden. 
- att jon ska komma hit. nu. 
- resa till gambia. inte i höst, utan nu.
- slippa jobba men ändå få pengar.

Inga kommentarer: