torsdag 8 januari 2009

mental istid


kallt, så kallt. 
termometern visar nu tretton steg under noll, och det känns. har praktiskt taget bott i bastun/duschen de senaste dagarna, för att desperat kunna tina upp. detta har dock gjort att jag ser ut som ett torrt, äckligt monster med torra, eksemliknande (varför stavas inte eksem exem?) fläckar på kroppen. sexigt, kan tyckas. 

skolan påminner mig nu återigen om att jag måste lyckas, måste vara bra. för bra för mig själv. efter två dagar i skolan är man mitt uppe i ett virrvarr av tankfyllda projekt och tidskrävande arbete. arbete som också tär på psyket. arbete som måste, men inte borde få finnas. 
jag ska nog dränka mig i min stora temugg. ja, det ska jag.

2 kommentarer:

annsofiekihlgren sa...

haha mmmmm eksem, påminner mig om något! ;)

elin linnéa sa...

haha, jag garvar seriöst ihjäl mig.