onsdag 14 januari 2009

ledig dag

idag har det inte hänt mycket. 
finslipade faktan till min geografilektion som ska hållas nästa vecka, & jag har även pluggat lite samhällskunskap. har ingen ork till det, men har samtidigt lovat mig själv att inte skjuta upp allt. detta innebär att jag måste läsa mer ikväll & plugga intensivt imorgon om detta ska gå i land utan hetsplugg sista natten. 
och det ska det.

lillebror är fortfarande sjuk & ämlig. vi har tittat på schrek & ätit hemmagjord glass, poppat glasvegas & sovit på varandra en stund. längtat till sommaren. 
jag & mor satt förövrigt & kollade på resor igår. vi har preliminärbokat två veckor i gambia. kommer bli sjukt häftigt! ser verkligen fram emot det. 

förövrigt hoppas jag att det gick bra på intervjun idag, sevve. 
och mamma, köp med dig oboy hem. 

Inga kommentarer: