lördag 3 januari 2009

jag lever. faktiskt.

första inlägget 2009.
och? inget speciellt alls med det. 

förutom att jag möjligtvis borde lägga ner skrivandet. eller inte. jag har trots allt mina ursäkter för att inte ha skrivit sedan mannaminnes tider. jag har ju förbaske mig lov! ni som har haft någorlunda koll på hur bissy jag varit med skolan & allt sådant dumt som bara ätit upp mig inifrån, vet att jag förtjänar en paus från livet; en paus från internet. 

jag befinner mig nu i skaune. livet äger & är sådär fint som det bara borde. saknar systra mi så att jag vill dö litegrann, när vi kommer hem vill jag pilla dig i öronen & äta thaimat med dig. 
thaimat & klart (in i minsta detalj).
sen vill jag ha sommar också. kanske en stentrappa eller två. kanske en långväga, men nära, kärlek mot axeln & kanske lite ögonfransar.. vad fan vet ni?
nu försvinner jag igen. ni lär märka när jag är hemma i södermanlandslandet. 
tills dess ska jag fortsätta frysa i omjakon-atmosfären & pilla luddet ur naveln.

Inga kommentarer: