torsdag 8 januari 2009

bögon

har ont i ögonen & huvudet som tusan, vilket är ganska självförvållat då mina glasögon ligger kvar i skåpet i skolan. HUR KAN JAG GLÖMMA MIN FÖRBASKADE GLASBÖGON?! jag behöver de för att orkar leva, för att se livet. 
åh vad arg jag är.

ändå stirrar jag på denna skärm. som om det skulle göra saken bättre, pfft .. i övrigt grämer jag mig över att jag har tre lektioner med en & samma lärare imorgon, som självklart råkar vara den mest sega, med så sövande röst att du orkar med tio minuter innan du dreglar, vaknar & undrar hur länge du sovit & hur många som sett dig. hopplöst. 
slutar dessutom sent & jävligt också, på en fredag. men en sak som glädjer mig (ja, jag kan vara positiv) är att jag ska köpa nya bysser imorgon (parentes 2: vem fan är inte glad för det liksom?!) & sådant älskar jag. 
jag älskar jon också. & mina vänner. & att sova. 
sova.

Inga kommentarer: