lördag 10 januari 2009

allt om ingenting

hela dan får hon arbeta, hon får jobba, hon får ..
ja, nyss hemkommer från jobbet, som idag mest gått ut på att självömka. under ett svagt ögonblick igår krossade jag förmodligen min ena armbåge, som nu har size av en fotboll & vacka blåröda nyanser. en eventuell sjukhusvistelse står alltså på schemat. 

under gårdagen fick jag äntligen lite qualitytime med nathalie. vi fikade (igen! dämmit ..) & jag handlade världens ballaste bysser till ett fullkomligt svinbra pris. for även till vårdcentralen & apoteket, världens mörkaste, mesta sterila platser, & trängdes med tanterna där. 
mitt hus fick agera mötesplats under kvällen, med en nedrans massa trevligt folk & alldeles för stor alkoholkonsumption för vissa. hur som haver var det festligt som satan & bör snarast upprepas. 
nu ska jag lägga mig på soffan, äta & dö.

Inga kommentarer: