onsdag 17 december 2008

var är känslan?

idag mår jag dunder!
fått en helt dugligt slutbetyg i matematik b & ett tresiffrigt antal bokstäver på svenskaredovisningen. dessutom, har jag under eftermiddagen knåpat ihop det allra sista skolarbetet 2008, nåja, om man räknar bort från filmen som ska spelas in på italienskan imorgon där jag borde ha övat in manus.
men åh, jag har dansat krigsdans av glädje idag!

i örvigt är det bara en vecka kvar till julafton & allt vad det innebär. trots att jag nött "fairytale of new york" med the pouges & kirsy maccoll (världens bästa jullåt, ja, universums kanske!) & the hives & cindy laupers nya mästerverk senaste veckan så har jag ingen julfeeling alls. känns trist.
kanske det skulle bli bättre om jag fick ett paket levererat med en karl från landets södra delar i?
ja tack, gärna.

Inga kommentarer: