onsdag 3 december 2008

I AM BACK!

jag har insett att bloggen legat på is ett tag.
det är inte konstigt, eftersom att jag praktiskt taget legat under isen. av diverse anledningar har den senaste tiden inte direkt funnits med på min topp fem-lista, & tyvärr har inte bloggen legat där heller.
men nu lever jag igen. lite i alla fall.

skolan dödar, men det behöver jag inte ens nämna, så låtsas som att jag inte gjorde det nyss.
jag sitter i mitt nyrenoverade rum med huvudvärk, fastän jag egentligen borde sitta i ett hus i härad & lyssna på bögmusik & snaska sukla-kola med natha. tur att hon finns, min lilla favorit-asiat.
vi ska förövrigt julhandla på fredag. det är dumt att julhandla & vara fattig samtidigt, för si det vet jag är svårt att handla utan pengar. men jag kanske rånar en pensionär eller så.
ska fundera över det i duschen nu.

Inga kommentarer: