fredag 21 november 2008

trött på inget, trött på allt

lättnad.
det kanske får bli dagens ord. äntligen är mitt jumlans historiaprov avklarat, & det kändes inte fullt så dumt som jag trodde.
nåväl, lättnadens suck minsann!

har varit tomt ett tag. igen. men ptja, har varit ganska gjuten i plugget tills idag & dessutom har jag hunnit med att leva också. lite åtminstone. lekte med calle igår & dagen i onsdags var jag på spa. det var så skönt att jag dreglade ner på golvet under massagen.
nog om det ..
ikväll blir det middag hos fröken thelander som fyller år på söndag. kommer bli heltrevligt att träffa alla töser & bara ta det lugnt. det behövs.
för fan, jag är så trött.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Som om han verkligen vill ha dig! tar den som aldrig säger nej. Haha

Anonym sa...

lol, det vill han visst.