söndag 23 november 2008

något med lösningen i kanten

jorå, men såatte ..
middagen igår blev himla lyckad. jag lagade som sagt trerätters till släkten, & det slutade i en ren matorgie skall erkännas. jag kan faktiskt när det väl kommer till kritan!

några kilo tyngre, bussade jag & melina till härad där det bara junades. vi glodde på usla mtv-program & sov, ungefär. eller ptja, sov & sov - fyra pers i en nittosäng, varav den ena karln gnisslar tänder & snarkar & den andra andas som om han hade sprungit tre marathonlopp efter varandra. jag & melina sov sådär.
sedan for vi hur som haver till ikea. där inhandlades möbler till rummet som troligen är kommunens största renoveringsobjekt atm. det suger rätt duktigt just nu, men när det väl är klart .. oj.
och du, frisör-snügging. vare sig du är femte hjulet eller ej, så diggar jag dig.

Inga kommentarer: