fredag 10 oktober 2008

friday

nästan nyss hemkommen, och visst hamnar man alltid här på direkten?
nåväl, jag förtjänar en datahelg, eller nä jag omformulerar; jag förtjänar allt gott! denna vecka har varit pain in the ass, & de kommande två veckorna innan jag får tuffa ner till skauneland & malmö kommer bli ännu värre.
bita ihop har man ju hört.

farsloken är på bastukväll (mer ölkväll, skulle jag tro) & mor min befinner sig säkerligen snart i hufvudstaden för att fira mamma på engelen, lite i efterhand sådär.
detta innebär en solo elin i huset, & det i sin tur innebär odräglig musik (enligt mamma) på högsta volym, och pizzaslaffs. en del vänner ska också hit minsann, det ska salongsberusas & pratas in på småtimmarna! det är så fint.
nä, nu ska jag sjunga odrägligt i duschen!

Inga kommentarer: