tisdag 9 september 2008

sleeping beauty

inte förrän nu märker jag hur sjukt trött jag verkligen var när jag skrev föregående inlägg.
en ordblind hade kunnat skriva & formulera bättre.

det gick som förväntat väldigt segt idag. känns på vippen till självdestruktivt att gå i skolan fram till klockan 17, & veta att man därefter har plugg att uträtta.
dagen bjöd dock på en del trevligheter - bland annat blev jag uttagen som representant i EUP:s (europeiska ungdomsparlamentets) session i malmö i november. kommer nog bli en galen erfarenhet, & troligen ganska roligt dessutom.
som avslut på dagen var det som sagt bild, vilket är ren avkoppling för min del.
och visst lovar jag att visa någonting av mina mästerverk, stefan, även om de inte är hälften så bra som dina.

nu skönhetssömn, imorgon ska jag vara snygg.
det är ju skolfoto & allt det där.

Inga kommentarer: