måndag 8 september 2008

pratglad

min skridskofobiska sida försvann helt idag under idrottslektionen.
vi spelade ringette(?) & det gick tamigfaktiskt skitbra, roligt var det också. klarade mig dessutom för första gången att stå upp mer än att ligga på isen.
duktig elin !

annars har det gått ganska fort idag, som tur är. satt & nickade & funderade åtskilliga gånger på att smita från historialektionen, men lyckades hålla mig vaken genom att låtsas-gå på toaletten. dumma mig, en hel lektion utan att jag snappade upp något alls .. det känns väldigt ångestigt & som ett himla slöseri på tid.
suchawaste

förresten, jag ska få be om att tacka idag. att vi pratar igen känns för mig som ett galet fint framsteg. saker kommer knappast bli som förut på grund av allt detta dumma, men fan vad jag vill kunna prata med dig.
puss, du gjorde min dag.

Inga kommentarer: