tisdag 2 september 2008

impossible

uppsatsen till europaparlamentet gick galant.
ämnet vi blev tilldelade var cepesvårt, men jag tror bannemig jag rodde båten rätt snyggt i land för det. ingenting är omöjligt, det omöjliga tar bara lite längre tid.

imorgon är det dags för europaskolans mytomspunna nollning. en av de värsta i mittersta sverige har man hört, men huruvida det stämmer kan diskuteras. jag skulle i alla fall inte banga på att uppleva ståhejet en gång till, då jag bara tyckte det var kul. tycker dock synd om alla stackars små ettor (säger elin - 92) som skräms upp av treor & lärare.
det är inte farligt, aight ?

nä, nu ska jag fortsätta planera tillfix/förande med fröken printz.
tjoflöjt !

1 kommentar:

fröken Printz sa...

det kommer bli toppengrejt tomorrow!
är superpepp! :D