söndag 7 september 2008

il domenicá

det blev lugnt idag, precis som jag trodde.
efter att ha röjt upp allting under morgonen (läs: runt 13-tiden) blev det soffposition med smågodis & filmtitt. sjukt behövligt & mysigt.

hann med en sväng till kantarellstigen också. mormor hade bakat sjutusen bullar så det kalasades på nybak & kaffe. hon är söt, min mormor.
ptja, i övrigt har det inte blitt många fler knop. finns faktiskt ytterst lite att säga om denna gråa söndag.
dagens höjdpunkt var i alla fall att jag äntligen bokade malmöbiljetten. om alldeles för långa 48 dagar är jag lyckligast på planeten.

"man skulle kunna tro att det är en idyll, men det är inget annat än dagen före måndan'. nej, det är inget annat än dagen före måndan'. jag hatar söndagar, de ger mig faktiskt inte ett skit."

Inga kommentarer: