söndag 28 september 2008

götteborrrrg (med rätt uttal, ni vet)

jag är hehemma!
har haft världens finaste helg i göteborg tillsammans med melina. dunderväder & hela patrasket.
känns lite surt att det jag sett fram emot ett tag är över, men jumlans vad fint jag haft det.

torsdag:
bilande ner till skövde, där det lunchades hos melina-mommon. därefter tågades det ner till göteborg, & väl framkomme hamnade vi i brunnsparken på någon rätt sunkit hål i väggen. träffade raraste alexis som jag inte träffat på år.
hem till hotellet, käk på överskattade hard rock & sedan vidare till storan på stand-up med ett par sköna gossar.

fredag:
shopping.
så. jävla. mycket. pengar. rök.
men det kändes bra, hehu. på kvällen blidde det smågalej & mingel med små fula brudar i tiara & "ta mig till kärlek"-tröjor på liseberg.
ja, hellström hade turnépremiär.

Inga kommentarer: