torsdag 4 september 2008

gårdagsresumé

idag känns det att man lever.
efter skolan igår drog jag en dunderfika med damerna på aroom. efter att ha moffat upp oss for vi till visholmen där europaskolans ettor skulle få smaka på samma tortyrbehandlig som vi fick för ett år sedan - nollningen. det var hur som haver fruktansvärt roligt att se på, men då vi inte orkade med stanken av surströmming så for vi hem till mig för tillfix & förande.

efter ett par timmar, med smågluttande på idol - JAG VAR MED & SYNTES TUSEN GÅNGER! - dock inte min audition, men jaja. tänk ändå på att du läser en kändisblogg @ the moment; så knallade vi ner till waldemars för att möta upp med rockoscar & c/o.
jag hade en fruktansvärt fin kväll över lag, & nu vill jag egentligen inte alls gå till skolan.
ptja, sen har jag fått glasögonen nu också.

1 kommentar:

Stefan sa...

Coolt med idol. Jag snackade med dom i kön på lördagkvällen lite eftersom jag var på event på övervåningen i samma hus. Jag ska kolla efter dig på reprisen :) Jag spelade pingis istället för att titta igår...