fredag 29 augusti 2008

på tal om ..

jumlans huvudvärk.
och ändå sitter jag här. datorer som bara gör det värre. nä, nu är det bannemig så jag längtar efter glajjerna.

på tal om längtar. fan vad jag längtar efter kattvalpen nu. vill bara ta mig dit, gjuta fast mig & aldrig låta betongen vittra sönder.
och på tal om betong, så far jag till katrineholm. i och med att mitt trådlösa internet inte har kommit än, så blir det troligen sjukt tomt imorgon. stackars er, (och mig ju !).
för först ska jag jobba minsann, = ännu mer shopping på lager 157 på söndag.

nä, puss & gnatt, kattfnatt.

2 kommentarer:

severina sa...

uäääh, jag vill också till lager :'( typiskt att de byggde om och gjorde jättefint när jag slutat. men du ska inte till gällstad eller?

severina sa...

oh, jag visste att det skulle öppna där faktiskt. fick mejl om det redan för ett år sedan :P men jag vet inte redigt var det ligger!