måndag 7 juli 2008

tecken på liv

den här datagrejen går mig något sjukt på nerverna.
både ni & jag själv märker hur dålig jag är på att uppdatera här, om man jämför med för bara en vecka sedan. & när man sedan lyckas logga in på bedebe, efter lagg & tusenkrångel, så är det blott 59 vänner som uppdaterat sina bilddagböcker.
det är då man sjunker litegrann & inser hur beroende jag faktiskt är av min dator.

i övrigt är allt ungefär som vanligt; huvudet upp & fötterna ner.
halsen börjar långsamt bli bättre efter tonvis med löste & kilovis med honung. vädret däremot, ska vi inte ens tala om. så fruktansvärt tråkigt att finvädret bara försvann sådär.
dumma regn & åska.
förresten hatar jag åska. det är dumt - det låter läskit, det är konstigt & det dödar. dessutom är det mörkt & oftast ensamt.
men det är då man kryper in i bubblan.

datorn låter konstigt, det låter som den skrattar åt mig.
den jäveln.

Inga kommentarer: