torsdag 3 juli 2008

årsdag

än lever den.
litegrann. ett tiotal gånger har jag övervägt stt slänga ut datorn genom fönstret alternatvit dissikera den & ha lite kul om man ändå ska paja den.
börjat knacka har den också gjort, ett sådant irriterande ljud som bara skriker ut "hårddisken kraschar!". jag börjar tro på ljudet, & blir det inte bättre snart blir det en tripp till experts stormarknad.
fan vad jag vill dö om alla bilder försvinner.

idag har jag i alla fall legat på strandbadet med frida & maria, & tjugotusen andra skrikande snorugar, tjocka pensionärer & tuffa strandraggare med gräsmattor på ryggen & guldkedjor med kättingstorlek runt halsen. det är det fina med stora badanläggningar; folket.

sen har jag egentligen ingenting mer att säga. fantasin finns inte, & heller inte suget efter att skriva när man får vänta tretton år på att bokstäverna ska uppenbara sig, & man hör det där knackandet stup i kvarten.
dessutom är det årsdagen idag, som jag kanske skriver om senare trots att jag vet att jag kommer tjura sönder.
men fan, för ett år sedan levde du farmor ..

Inga kommentarer: