söndag 6 juli 2008

crap

tillbaka till civilisationen.
har tillbringat senaste dygnet ensam, på min egen form av rehab. har gjort lagom klyschiga grejer som att hugga ved, se på film & svulla sönder, promenera tusen mil & plocka smultron samt fiska.
efter all jävla skit som hänt under den senaste tiden så behövdes det. det känns som om hela släkten är cancerdrabbade & som att allt bara viker sig under fötterna på en just nu.
ibland är livet bra crappy !

ikväll ska jag i alla fall umgås med julgranens högst upp hängande pynt - fröken thelander. det ska bli fruktansvärt trevligt att träffa den pinglan, såklart.
i övrigt har jag ingenting annat att säga än att jag för exakt ett år sedan påbörjade mitt livs största äventyr där jag träffade folk som kom att bli vänner för livet.
almuñécar

Inga kommentarer: