söndag 22 juni 2008

trygga räkan

idag är en sådan dag då man vill skriva om den dära kyrklåten "tryggare kan ingen vara" (som jag förövrigt trodde gick 'trygga räkan ingen' när jag var knodd) till "tröttare kan ingen vara".
alla jävla situationstecken kommer säkert krångla till det, men då skyller jag på tröttheten.

planerade ganska tidigt under dagen att jag skulle se på braveheart som visas mellan klockan 01-04 ungefär. jag ångrade mig för ungefär en timme sen. jag kommer inte orka - & om jag nu under några omständigheter hade gjort det, så hade min huvudvärk bara maxas av alla tårar som alltid gråts under den filmen.
förövrigt har jag inte mycket mer att säga än att jag praktiskt taget ber om ursäkt för hela denna dagens inlägg. det har varken gett er eller mig något.
eller jo, det har gett mig ytterligare huvudvärk kanske.

Inga kommentarer: