måndag 26 maj 2008

far & flyg

detta har förmodligen varit årets bästa skoldag, helt utan ironi.
sovmorgon till 12.40 (där jag egentligen skulle få massa plugg gjort. dumma mig) & sedan två lektioner på schemat. en av dessa picknickade alltså språkgrupperna & den sista engelskalektionen tillbringades vid kyrkan i månssons trädgård, där det lektes lekar. fy hundan vilken fin dag !

ska strax slänga i mig lite krubb, därefter blir det fullt ös. jag ska med mamma en sväng till mariefred, & kanske även in en sväng i eskilstuna för att handla ett par pusskor jag hittade. kommer bli sjuhelvetes lång i'rom, då det är en liten klack (hej inte-elin), men de här måste jag bara ha.
efter hemkomsten blir det europakunskaps - och svenskaplugg. & en promenix/springrunda.
fick jag med allt ?

Inga kommentarer: