torsdag 22 maj 2008

best vs. worst

jag är trött som en jävla gnu nu (wow, hej kreativa rim!)
dessutom har jag världens huvudvärk, sedan jag såg det helt patetiska programmet 'spårlöst' på teve, om en brud som letade efter sina syskon. behöver jag säga att jag toktjurade ?
det borde snarare heta hopplöst ..

morgondagen blir inte särskilt ansträngande, med endast tre lektioner. friidrott dessutom, jag hoppas för allt i världen att min stackars hälsena ska följa med för en gångs skull. den har svikit mig alldeles för länge nu, så länge att jag nästan hoppas den går av helt & hållet så de kan sy ihop den & allt kan bli bra igen !
det var väl det enda jag hade att klaga på egentligen, min stackars hälsena.

dagens bästa: det sista nationella provet är gjort, vilket jag dessutom tror gick magnifikt ! och som väntat, att kleerup dansar med till borlänge !
dagens sämsta: att ingen jävel donerade en krona till MRF. plus att jag har den värsta huvudvärken på länge.

Inga kommentarer: