söndag 16 mars 2008

snabbresumé

det senaste dygnet har verkligen varit trevligt.
först middag & sedan fest hemma hos familjen österman på ekerö. himla trevligt, med en bra blandning av folk. lördagen har tillbringats med min kära fröken maelum. vi lappade på morgonen, sedan käkade vi världens godaste kräftstjärts- & avokadosallad, och därfter sov vi i nästan två timmar innan det var dags för mig att åka hem.

på tåget satt jag två rader bakom en som dog. ja, tåget blev faktiskt försenat en halvtimme, då vi fick stopp i södertäjle & vänta på ambulans. fråga mig inte vad som hände, men det harklades & hyperventilerades innan döden. jag grät nästan.
i övrigt, så ska alla som förstår sammanhanget i detta inlägg ha props.
klockan är 02, jag är småfull & jag är ensammast i världen (till skillnad från andra som har varandra .. )
nej, nu ska jag somna till tårar igen. hur tragiskt det än är.

Inga kommentarer: