lördag 22 mars 2008

sagan om brädans återkomst

dagen efter är alltid värst.
tur som in i att jag aldrig blir bakis & får bära järnkeps resten av dagen som min kära fröken wedin, men det är alltid något mörkt över dagen efter.
jag är bland annat inte helt tjenis med min älskade åkermark, vilket jag mår fadderullans dåligt över - men samtidigt hoppas jag du förstår mig & att vi drar ett streck över detta. lite alkohol, delade meningar & missförstånd ska inte få riva ner våran mur.
"jag skulle byggt min mur så mycket högre - mycket högre, mycket bättre, mycket mer .."

den heliga är i alla fall tillbaka, och det är tur det minsann. det var nästan så att jag själv fick krupp en stund, när jag tänkte på hur jag skulle klara mig i skateparken utan allas våran eliminenta element. men han är tillbaka igen, halleluja!

Inga kommentarer: