lördag 29 mars 2008

lugn vs. party

jag har blivit så jävla sämst på att uppdatera här, vilket jag är ledsen för.
dock, så täntke jag berätta lite om gårdagen. jag for till fröken thelander där det blev förkrök på rummet i form av gin & tonic. sedan gick vi vidare till ett ställe där vi egentligen inte ska vara, med folk vi egentligen inte ska umgås med. vi hade det i alla fall trevligt, med vissa kluvna delar. jag kan säga så mycket att det kommer bli enormt svårt att träffa en vän igen.

idag vann bakfullheten & lugnet över partystämningen med ett stople-in-skott & jag stannade hemma istället för att fara iväg med kompisinnorna. har druckit irish coffee & pimplat lite vin med mamma & pappa, och det har spelats poker så att en hel kortlek är kraftigt kantslipad nu.
i övrigt, så mår jag bra egentligen, men inte riktigt i alla fall.

Inga kommentarer: