tisdag 25 mars 2008

haters only make me famous


jag har blivit helt sämst på att blogga på senaste tiden, men ska försöka i alla fall.
jag vet ju att ni vill. fan vad tomt det skulle bli utan mig, lixx.

planerna har blivit ändrade, och jag far till hufvudstaden imorgon för shopping som det så vackert heter. så imorgon kan ni ju nästan förvänta er en ännu mer oaktiv elin.
förövrigt har jag, helt på rly, bestämt att jag ska ta över internet. jag ska bli en provokativ jävel, som folk kommer att hata. folk kommer stå utanför lås & bom på åhléns mansion & försöka snoka sig in i mitt liv. blondinbella, bröderna schulman & kenza kommer vara bortglömda - en piss i mississippi.
jag har ingen tidsplan än, men när ni ser mitt namn överallt & när ni inte vill något annat än att vara mig, så kommer ni förstå.

Inga kommentarer: