onsdag 26 mars 2008

elvine


återigen en dag med dålig uppdatering, men denna gång har jag faktiskt en förklaring. helt på riktigt.
jag har nämligen tillbringat dagen i hufvudstaden. är hyggligt mör i benen efter att ha ha tagit 09.18 tåget dit, och sedan knallat till kl 17.30. fick åtminstone med mig en massa bra hem. ett par skor (som var mer behövligt än att jag skulle bära ner mitt tvättberg från rummet = skitnödvändigt), en bikini som jag spanat på dunderlänge & världens finaste elvine-jacka för cirkus en miljon.
är helt nöjd i alla fall, trots att jag har ångest för min bankrutta situation nu.

förövrigt, eftersom jag vet att du läser detta, så saknar jag dig. jag förstår om du inte svarar på mina sms, men jag antar att jag ska få smaka på min egen medicin eller nåt. ajaja, du vet hur det ligger till i alla fall.

1 kommentar:

Fredrik Larsson sa...

en liten information. jag har bara fått ett sms, det har jag svarat på. men du får aldrig mina svar. så där har du din förklaring.