torsdag 21 februari 2008

when will i know that i really can go ? ..

självklart blev det ingen månförmörkelse för min del, eftersom himlen prångt ville vara igenmulen. dumma dumma, jag ville verkligen se.
anyhow, så är det här dagen utan vetskap. det enda jag vet är att jag ska ta en tur ner på stan för att inhandla den där klänningen. därefter blir det förmodligen bara chill, eventuellt lite engelskaplugg & därefter .. svart.

jag & thelander har febrilt sökt efter dansgolv halva natten, och idag får vi se om det gett något resultat.
innan jag avslutar ska jag bara be om ursäkt severina, om det är mig du syftar på. men jag hittar inget bättre uttryck för min älskade mr. burton.
och fredrik, jag gillar visst torsdagar - för all del. jag gillar bara inte aktiviterterna som pågår ..

Inga kommentarer: