tisdag 19 februari 2008

this is the sound of freedom

idag är en klockren dag.
mister larsson är som bortblåst för mig nu för stunden, men jag antar att det blir värre ju mer han skriver om sin nya fröken.
hur som haver, så har jag hunnit med ganska mycket idag. vaknade, & käkade frulle bestående av världens godaste mannagrynsgröt som jag omsorgsfullt kladdade ihop själv.
därefter, var jag ute & skejtade med en bror, dock utan större framgång, trots att det är hur roligt som helst.
sedan spelade jag lite guitar hero, & det gick skitdåligt, så jag blev ledsen & lade av. gick ut & promenixade igen, vilket var hur skönt som helst.

nej, jag säger då det - om alla dagar var lika bra som denna.
dessutom, kanske det blir dubbelt upp i borlänge med norska vänner. allas våran pistvakt christer kanske ska med emil upp till dalarna.
detta kan ta mig tusan inte bli bättre.

Inga kommentarer: