tisdag 26 februari 2008

rainy nigths in soho

thank god.
världens skönaste skoldag, med iställda lektioner hit & dit vilket resulterade att en elin kunde ta 12-bussen hem. sådant uppskattas, jatack!
fick träffa min saknade switzare idag som äntligen kom hem. så, i stora drag har dagen varit ganska klockrent hittills. det enda som saknas är fint väder. erat dumma smålandsväder tycks ha blåst hit, fredrik.

sjöng mig igenom sweeney todd för sjunde gången eller något nyss, med nyttigt tilltugg i form av popcorn & oboy. och jag som undrar var mina 5,6 kilo kommer ifrån .. halle.
observera den nya musiken till höger. ska tilläggas att låten högst upp, som förövrigt är den bästa - blev bannlyst i usa, pga av den något kränkade texten mot landet.
jag säger då det, sikket land ..

Inga kommentarer: