onsdag 20 februari 2008

moonlight shadow

innan maten for jag ner för en spontan dagen efter-fika med fröken åkermark på aroom.
jag var också galet kärleksfull, vilket resulterade i att lite blommor fick följa med hem till mamma & pappa. gud vad de måste älska sin dotter !

efter maten for jag hem till världens bästa nonna & nonno. där bjöds det på fika, samt en slant för att pröjsa min klänning som ska inhandlas imorgon. så det blir en tur ner på stan under morgondagen, för att försöka tänka på lite annat - det är ju trots allt torsdag imorgon. den där torsdagen ..
dessutom, ska jag snart kika på sweeney todd, som jag omsorgsfullt fixat hem. ska bli underbart. mr burton sviker mig aldrig, & likaså är det med herr depp. så det blir nog en höjdare.

dagens bästa: världens godaste mormors-bullar, samt månförmörkelsen (om det inte är dimmigt).
dagens sämsta: saknaden av min snowboardåkande norrman, samt månförmörkelsen (om det är dimmigt).

Inga kommentarer: