lördag 23 februari 2008

long kiss goodnight

med tända ljus & frank sinatra i högtalarna skulle jag kunna laga mat dygnet runt - hela tiden, 52 veckor om året. minst.
har nyss smällt i mig världens bästa middag med la familia. strax blir det dags för efterrätt (lagat av mig minsann), cheesecake med passionsfrukt. yummie.

i övrigt så tror jag att man inte kan ha en mer värdelös lördag.
det enda som underhåller mig är några msn-kontakter & en sms:ande karl, vilket kan sammanfattas enklast möjligt i ordet tragiskt. dock tror jag ändå att en sådan här laidback-dag, utan massa stress & planer behövs. för snart är det dags att ta sig tillbaka till rutinerna igen, back to buisness på riktigt.
jag funderar på att gå i ide till greklandsresan, & tina upp under atens solstrålar.

Inga kommentarer: