tisdag 26 februari 2008

kopieringsmaterial

1:Hur är läget? det är fullkomligt utmärkt, faktiskt. med tanke på omständigheterna
2:Vad har du på dig? trosor, byxor, ramoneströja, behå
3:Vad gjorde du i helgen? fredagen tillbrimgades med familjen thelander/högbacka.lördagen var lugn & söndagen ännu lugnare.
4:Vad önskar du dig mest av allt just för tillfället? att det suddiga klarnar upp. en nedrans massa pengar, sommar.
5:Om du just nu fick 500 kronor i handen, vad skulle du göra med dem? hm, spara tror jag faktiskt. är beroende av pengar just nu.
6:Vilken kroppsdel använder du mest då du raggar? vilken kroppsdel ? gosh, jag är en hel männsika.
7:Vem passar i cowboyhatt? inte jag i alla fall. dock tror jag att kurt cobain skulle varit snygg i det. han hade sett bra ut i vad som helst. och utan vad som helst också.
8:Har du sovit på en bänk? ja, det har jag faktist. en liten stund.
9:Om du fick göra vad du vill med Brad Pitt, vad skulle det vara? klä av killen?
10:Har du långa tånaglar? nejnej, de är faktiskt nyklippta.
11:Har du gjort slut via sms? nej, det har jag aldrig gjort. ¨
12:Vad luktar/doftar dina fingrar? just nu, nagellack.
13:När rackade du senast ned på någon? jag gör det mest hela dagarna. klagar på andra.
14:Vad associerar du läder till? hm, väskor ?
15:Hur ser ett par snygga skor ut? beror helt på. men christian louboutins skor utan tå är to die for just nu. annars är ju converse och stan smith-skorna brutalt grymma.
16:Vad gör du ikväll? ikväll sitter jag här, plus att jag ska duscha och sen gå och knoppa.
17:Du äger en hund. Vad heter den? äger ingen hund, men om jag hade haft en så skulle den helt klart heta kurt.
18:Har du någon gång varit rädd för polisen? nej, det kan jag väl inte påstå.
19:Har du skadat dig själv på grund av en annan människa/djur? nej. fast jo. det beror på hur man ser det.
20:Om du skulle måla en tavla, vad skulle den föreställa? en .. klump?
21:Vad har du för matta i hallen? dörrmatta, tror jag det heter
22:Vad är underskattat? en liten sak kallad "elin åhlén"
23:Tar du lagen i egna händer? i vissa situationer, ja.
24:Vad betalade du för senast, men egentligen inte tyckte att det var värt det? hm, kaffe latte på schelins. tjugoåtta jävla spänn.
25:Vad ska du göra på nästa inplanerade resa? tillbringa en vecka i grekland med la clase
26:Hur många tv-kanaler abonnerar du på? inte en enda. mamma och pappa sköter det, sörru.
27:Bäddade du sängen imorse? nej.
28:Vilket är det senaste klädmodet? vilken fråga ..
29:Smakar gratis gott? nej, det smakar godast.
30:Har du dålig andedräkt på morgonen? det har jag säkert, men jag kan tyvärr inte blåsa mig själv i näsan ..
31:När blev du generad senast? uh, nu börjar svaren bli tråkiga här. men nej, jag kommer faktiskt inte ihåg. blir nästan aldrig generad.
32:Skulle du kunna ge din kropp till något experiment såsom test av mediciner i utbyte av pengar? nejnej, kommer inte på fråga.
34:Vem är underskattad? jag är det, som sagt.
35:Vad blir du äcklad utav? too many things. vissa personer, nekrofili, djurporr .. plenty.
36:Om ditt liv vore en film, vilka skulle vara med på soundtracket? Minst fyra låtar och beskriv till vilken situation. till glädje - "big day coming - bad cash quartet", till saknad "your hand in mine . explosions in the sky", till sorg - "i don't wanna miss a thing - aerosmtih", och sist, som slutspurt på filmen - "what a wonderful world - joey ramone"
37:Ärligt talat, hur bra är du? Egentligen? beror helt på vad saken handlar om. jag är sjuhelvetes bra på en del saker, medans en del saker skär sig som rött och rosa.
38:Vilken superkraft skulle du vilja ha? jag skulle vilja flyga.
39:Vilken är din bästa egenskap? uh, det kan jag ju inte svara på själv.
40:Vilken är din sämsta egenskap? osäker. envisheten är dålig ibland, men en del gånger så krävs den för att klara av någonting.
41:Vem skulle spela dig i filmen om ditt liv? det skulle jag själv göra.
42:Är du snäll? I så fall, varför? ibland, och det beror helt enkelt på att jag är dum ibland också.
43:Har du råd att leva som du gör? noway, det har jag inte.
44:Vem ska trösta Knyttet? what ?
45:När drack du för mycket senast? förra söndagen
46:När drack du för lite senast? i helgen. ingenting.
47:Har du köpt alla julklappar? haha, förra året ja.
48:När delade du säng med någon senast? jimmy rastefalk, kan ha varit en tre veckor sedan..
49:Vad är meningen med livet? att leva.
50:Om du skulle vara tvungen att offra ett sinne, vilket skulle du ta bort? uh, sjukt svår fråga. men lukten skulle jag klara mig utan.
51:Ost eller skinka? båda, tack.
52:Skulle du kunna tänka dig äta som en vegan? nej, det skulle jag nog inte.
53:Använder du dig av ord som du inte förstår? nej, inte det inte.
54:Hur många plagg med nitar har du? inte ett enda. eller jo, är skärp ett plagg ?
55:Vad skulle du aldrig ta på dig? brutala buffaloskor med två meter hög sula, eller vilka skor som helst med hög klack. avstår från skinnbrallor också.
56:Hur många tror att det är något fel på dig? de flesta skulle jag tro, och ska jag vara ärlig så förstår jag dem.
57:När bröt du mot lagen senast? i torsdags. köpte alkohol ..
58:Hur många namn har du på din messengerkontaktlista (icq/msn alltså)? uh, runt 300 skulle jag tro.
59:Vad ska du göra nu? skriva detta.
60:Varför har du inte gjort det tidigare? för att frågan inte kom förrän där, stupido.

Inga kommentarer: