lördag 23 februari 2008

24 hour-update

sikken katastrof, ett helt dygn utan skrivande.
hur som haver så var torsdagskvällen ganska lyckad. vi släpade hem lite folk till herr rastefalk, och efter det vandrade jag & en emma hem i natten.
idag, däremot har det varit dödens lugnt. sov till tolv, och därefter var jag supernyttig & mysig och gjorde världens frukost till mig själv. omelett, mannagrynsgröt, världens godaste mormors-bröd & en kopp te. det behövs verkligen lyxas till lite ibland, särskilt gråa dagar som denna.

fick ett meddelande av emma, cyklade (trots världens storm) ner på stan & pensionärshoppade allting till kvällens matlagning. sedan var det bara att ta sig hem & börja. thaisoppa med räkor till förrätt, kycklingwok till varmrätt & päronhalvor med after eigth & glass till efterrätt. yummie - ibland älskar jag mig själv.

förövrig, så är ögonlocken på marknivå nu.
därför - nana sött.

Inga kommentarer: