torsdag 6 december 2007

stackars ..

hon som aldrig gråter, fast hon släpar på ett höghus.
min fot är mörbultad, mina ögon ligger på gränsen till ögoninflammation, min hals gör fortfarande ont, och jag är fortfarande helt sjukt trött. dessutom har jag klippt mig idag. just nu ser det ut som ett helvete, alldeles platt och eländigt, men med lite eget tillfix ska det nog gå och ordna.

stackars mig alltså. klipper mig, vilket betyder att typ inget hår åker av, och för det ska man få betala multum. förutom det har jag häcken full med allt som några gymnasielärare kan åstadkomma med strax innan julavslutningen.
nej, stackars mig säger jag bara. jag tycker att alla borde skicka en present till mig.

3 kommentarer:

Fredrik Larsson sa...

det är synd om min elin, väldigt synd. men snart är det jul och då ska du få din present, din klapp, din lilla kärleksförklaring. Då du, då kommer du att må bra. <3

Stiina sa...

Åh, nu vart jag faktiskt rörd. Stackars dig. Kan kanske inte bidra med nån present kanske...
Men du kan få en liten spark i rumpan, elelr en knuff kanske *knuff* liten lyckospark sådär :)

elin linnéa sa...

nejmen gud, vilket medlidande jag får.
åh, jag behöver lite sådant.
puss på er båda, sötnosar!