tisdag 4 december 2007

sist men inte minst

efter ett mindre avbrott är det väl dags att komma tillbaka igen.
till det frenetiska skrivandet. och jag ska göra mitt bästa.
det finns inte särskilt mycket att säga just nu, förutom att skolan håller på att kväva mig. långsamt. vi har så sjukt mycket som ska göras nu, så att jag inte ens vet var jag ska ta vägen någonstans. suck & stön, ibland är livet hårt.

men ikväll däremot, runt kl 20, så smäller det stort. det kommer att ta ut alla raketer på nyår med hästlängder, detta blir något alldeles storslaget. för andra gången, och heller inte den sista, är det äntligen dags att smeka howlin' pelle på låren igen. annexet ikväll, glädje ikväll.

ett stycke historialektion, och ett stycke svenska. sedan mat, sedan italienska, sedan sluta, sedan pepp, sedan hives.

Inga kommentarer: