onsdag 19 december 2007

önskelista

  • mobiltelefon: är otroligt trött på min oldschool-modell som jag haft sedan min egen blev stulen i skövde.
  • dator: gärna en rosa macbook pro. den skulle sitta fint som en snöboll i skrevet.
  • nya möbler till rummet: på grund av kommande uppdatering av mitt rum (med fototapeter och annat smått & gott) så önskas det ännu mer uppfräschning. nya möbler, i ek önskas.
  • systemkamera: mitt annars, ganksa livliga fotointresse, har svikit mig något på grund av min dumma olympus jag nu har. en riktigt bra kamera skulle liva upp det igen.
  • pengar: gärna tresiffrigt antal nollor. ännu mer gärna fyrsiffrigt.
  • festival- & konsertbiljetter: peace and love (sex pistols!), way out west, arvika .. det finns alldeles för mycket bra som inte går att missa.
alla ting skickas vänligen till mig.
märk paketet med: god jul, kungen.

Inga kommentarer: