tisdag 11 december 2007

för jorden snurrar lika bra, när du har ramlat av.

favorit i repris?
återigen springande till bussen med inslag av massa knackande på dörren, innan den gröna motorkorven åkte iväg. samma busschaffis igen, fan alltså. världens skulle snurra fan så mycket bättre utan dig.

sitter på min historialektion nu. borde skriva klar min artikel som jag ska skicka till fredrik så att han får fixa till layouten. men äsch, ingen brådska. den ska ju inte in förrän på fredag. men känner jag mig rätt, kommer jag att avsluta den runt tolvslaget på torsdag. jag måste lära mig att ta tag i mitt liv.

skrev förövrigt cv igår, men inte till mig själv - utan hör & häpna - till min kära mor. för henne är det eventuellt dags att byta från kriminalbranschen till förvaltningsbranschen, men detta är förstås bara eventuellt just nu.
förövrigt, blir det utvecklingssamtal idag. ska bli kul att se vad linda säger om den "höga varningsflaggan för oväsentligt prat" som tydligen ska uppenbara sig på vissa lektioner. men hey - man måste väl få leva också ?
tack & hej, suckers.

Inga kommentarer: