fredag 7 december 2007

dagens strejk

fridas sms väckte mig kl 12.06 idag. sov så jävla bra hela natten, så jag är skitglad. det behövdes verkligen.
vidare ner till djäkne där vi hade föreläsning om ätstörningar i en timme, inte särskilt ansträngande alltså. kändes bara lite önödigt. därefter en fika med frida på aroom, och sedan hemfärd genom ett regnit och mörkt strängnäs. måste säga att jag är obeskrivligt trött på vädret nu. hoppas regnandet ger sig snart.

idolfinal ikväll. det hade varit galet just nu om en viss daniel karlsson stod som en av deltagarna i finalen. men nej, elin lovade sig själv att bojkotta allt om daniel åkte ut. och det har hon hållit, och alltså finns det ingen chans att jag ska bevittna finalen ikväll. när en sådan självklar, redan fullfjädrad artist som daniel blir utröstad, så finns det ingenting att se på. ibland förstår jag mig inte på saker.
så, dagens uppmaning till svenska folket - gör som jag, bojkotta skiten.

1 kommentar:

Fredrik Larsson sa...

Haha det är bra älskling, att du hjälper till med uppmanandet. Hoppas att det fungerar på några tusental iallafall. KÄRLEK <3