torsdag 15 november 2007

tv-gubbar och fina besök.

segheten tar över, och ögonen kliar. en hel dag i skolan är snart avklarad, förutom en spanskalektion som börjar kl 15. därefter blir det till att ta bussen hem och göra i ordning lite för det fina sällskapet som kommer ikväll, det vill säga fredrik.

imorgon, däremot, blir en otroligt hektiskt dag. upp för att ha matte samt idrott på morgonen, och därefter ta tåget till huvudstaden för ett besök i frihamnen hos tv3. ja, det är sant, en tv-gubbe ringde upp mig i matsalen igår och jag fick sitta och sjunga runt 40 låtar i telefonen.
så ja, fredrik och eventuellt mami förljer med mig till sthlm imorgon, så får vi se hur det går. önska mig lycka till, i alla fall.

nehe, back to buissness. ska försöka hitta en ordentlig adress till tv3huset. är det någon som vet, så får ni gärna tala om det för mig.
heipa.

Inga kommentarer: